Postup pro export objednávek do Podání online České pošty
- Nejprve v e-shopu vyberte objednávky, které chcete filtrovat. Poté vyberte Vybrané či Vše (dle toho zda zaškrtáváte či filtrujete přes horní filtr – více zde), v druhém filtru vyberte Česká pošta a dejte Exportovat.
- Otevře se tabulka s vybranými objednávkami, v tabulce zkontrolujte údaje zákazníků a typ zásilky. Export do CSV souboru potvrdíte tlačítkem na konci stránky.
- Přihlaste se do klientské sekce České pošty – Podání online – https://www.postaonline.cz/podanionline/
- Po příhlášení klikněte v horním menu na Zásilky
- Následně v levém menu vyberte položku „Zásilky -> Import dat“
- Na dané stránce klikněte na poslední z tlačítek jménem „Konfigurace“
- Nejprve pod tabulkou konfigurace klikněte na tlačítko „Nová konfigurace“. Bude fajn mít pro jistotu celý formulář čistý.
- Nastavení konfigurace provedete viz náhled níže. Konfiguraci nastavte jako výchozí.
- Konfiguraci poté uložte a vraťte se zpět do Zásilky -> import dat. Pod tabulkou vyberte soubor, vyberte sestavu Shopty, kterou jste vytvořili a potvrďte tlačítkem „Import CSV“
- Systém pošty zpracuje import a následně budete mít předzaložené zásilky ve zvoleném podání.
Zásilky můžete importovat několikrát denně, poté je třeba uzavřít jednotlivá podání a poté celý den.
V Zásilky -> Export dat si můžete stáhnout datový soubor, který naimportujete do e-shopu (v sekci Objednávky -> Import dat). Zadáte stažený soubor, vyberete, že jde o Č. poštu a systém následně sám označí zásilky jako vyřízené a odešle expediční e.mail, pokud jej máte nastavený.