Postup pro export objednávek do Zásilkovny je snadný.

  1. Neprve vyberte objednávky, které chcete filtrovat, poté vyberte Vybrané či Vše (dle toho zda zaškrtáváte či filtrujete přes horní filtr – více zde), v druhém filtru vyberte Zásilkovna a dejte Exportovat.
  2. Stáhne se CSV soubor s daty
  3. Přihlaste se do klientské sekce Zásilkovna, kam objednávky naimportujte.

 

Poté, co v Zásilkovně budete mít vytištěné štítky, můžete si stáhnout data a nahrát je zpět do eshopu takto:

  1. V Zásilkovně jděte do sekce „Podané zásilky“
  2. Vyfiltrujte si všechny zásilky, které jste ten den podali.
  3. Po vyfiltrování klikněte v pravo nahoře na „CSV export zásilek dle filtru“ – stáhne se Vám CSV
  4. Jděte do eshopu do sekce Objednávky a v pravém horním rohu zvolte tlačitko „Importovat“. Typ vyberte Zásilkovna a vložte stažený CSV export dat v předchozím kroku a formulář potvrďte tlačítkem Importovat.
  5. Systém odešlet všem zákazníkům v exportu, kteří nemají objednávku ve vyřízeném stavu e-mail vč. čísla balíku, máte-li to nastaveno v emailu daného stavu objednávky. E-mailovou šablonu si nastavte dle návodu stavů objednávky.
Tagged: