Postup pro export objednávek do Podání online České pošty

  1. Nejprve v e-shopu vyberte objednávky, které chcete filtrovat. Poté vyberte Vybrané či Vše (dle toho zda zaškrtáváte či filtrujete přes horní filtr – více zde), v druhém filtru vyberte Česká pošta a dejte Exportovat.
  2. Otevře se tabulka s vybranými objednávkami, v tabulce zkontrolujte údaje zákazníků a typ zásilky. Export do CSV souboru potvrdíte tlačítkem na konci stránky.
  3. Přihlaste se do klientské sekce České pošty – Podání online – https://www.postaonline.cz/podanionline/
  4. Po příhlášení klikněte v horním menu na Zásilky
  5. Následně v levém menu vyberte položku „Zásilky -> Import dat“
  6. Na dané stránce klikněte na poslední z tlačítek jménem „Konfigurace“
  7. Nejprve pod tabulkou konfigurace klikněte na tlačítko „Nová konfigurace“. Bude fajn mít pro jistotu celý formulář čistý.
  8. Nastavení konfigurace provedete viz náhled níže. Konfiguraci nastavte jako výchozí.
  9. Konfiguraci poté uložte a vraťte se zpět do Zásilky -> import dat. Pod tabulkou vyberte soubor, vyberte sestavu Shopty, kterou jste vytvořili a potvrďte tlačítkem „Import CSV“
  10. Systém pošty zpracuje import a následně budete mít předzaložené zásilky ve zvoleném podání.

 

Zásilky můžete importovat několikrát denně, poté je třeba uzavřít jednotlivá podání a poté celý den.

V Zásilky -> Export dat si můžete stáhnout datový soubor, který naimportujete do e-shopu (v sekci Objednávky -> Import dat). Zadáte stažený soubor, vyberete, že jde o Č. poštu a systém následně sám označí zásilky jako vyřízené a odešle expediční e.mail, pokud jej máte nastavený.